kubrasjsjs ilk oğlumda 2 aylıktan snra kullanmaya baslamstm bimden oylr bitane uygun bisey almstm ama baya baya isimi gördü ama kotuledgi icin atmstm smdi ikinci oglumada manuel yeni model uygun bisey aldm ohyobaby markaydı oda güzel beğendik katlayınca canta boya kadr ufalior biyerlere giderken götüreceğiz isimizi fzlasyla kolaylacak her bebek sevmior denilmis ama inatlaşan bebeklerde bi zman snra alışır bence önemli olan cozumu uretmek kzkrdesmde vardi kizi durmuordu altina oyun halısı koydu bicir bicir oynuor şuan uykusunu.bile.onda yapior