Emineibrahim benim erken doğum riskim olduğu için 30 haftada hazırladım bebeği ilk önce giydirmesi için iki takım Yenidoğan koydum koydum şeylerde ve beni daha rahat girip çıkabileceği çıtçıtsız önü açık göynek üstüne ince bir üst altına ayaklı don bir takımda üstüne koydum aynı şekilde 3 tane kundak çorap önlük şapka ayrı bir tam takım koydum yedek ine hastane çıkışında kullanmak için kendi İşlediğim kundak vardı onu koydum yüz örtüsü koydum bir tane 10 tane bebek bezi koydum altı temizleme pamuğu koydum alt aç pişik kremi koydum emzik biberon koydum kendime 2 elbise bir pijama koydum tülbent Koydum 2 üst iç çamaşırı 3 alt iç çamaşırı koydum Göğüs pedi atlet hamam havlusu banyo terliği ve normal terlik koydum hepsini valiz Hurç larını koydum öyle valize yerleştirdim