Dderryaa Gripliyken tetanoz aşısı olan varmı ebeyi aradım sıkıntı olmaz dedi ama aklıma takıldı bişey olurmu acaba
AlyaSu Dderryaa ikinci doz grip olduğum zamana denk gelmişti canım bir sıkıntı yaşamadım inşallah sende yaşamazsın
eylulvari Dderryaa ben de gribim ve bugün doktora gittim istersen aşı olabilirsin istersen de sonra gel herhangi bir sakıncası yok dedi fakat ben birkaç gün beklemeyi tercih ettim
AlyaSu Dderryaa ben oldum sıkıntı çıkmadı canım ama her insanın bünyesi farklıdır istersen gribi atlatınca yaptır
Dderryaa eylulvari doktoruma ulaşa bildim bir hafta sonra yaptr dedi illaki bugün olacak diye belli bir günü yok dedi
Minikkizim Ben ılk dozumu vurulacagım zamna grıptım canım. Ozellıkle gıdıp hemsıre ıle yuzyuze konustum suanda halsızsın grıp oldugun ıcın, ası da sana halsızlık yapıcak o yuzden bır hafta sonra sabah erken gel dedı. 1 hafta sonra kendımı ıyı hıssettıgımde gıttım.