Kızlar bugün kontrolüm vardı kısalık aynı devam ediyor progestan hap devam başka bir şey önermedi, çok olumsuz konuştu serklaj yapılsa da tehlikeli dedi yapılmasa ne kadar götürür bilemem dedi 22 haftalık bebek yaşamaz vs diye konuştu.. dua edin bizim için ne olur😔😔