30.haftanın sonunda kontrole gittiğimde bebeğin başı kasık kemiğinin hemen oradaydı. Bu süreçte ben aşağı doğru baskı hissediyordum ama ciddi bir kasılma vs olmadı. 32+2de bebek hareketleriyle birlikte ciddi ağrı duydum hatta aynı zamanda ufak bir miktar vajinal akıntı da oldu. Belim de ağrımaya başladı. Ne olur ne olmaz diye nst çekildik ve düzenli sancı çıktı, dehidrasyon kaynaklı da olabilir dediler, serum verdiler gerçekten serumdan sonra nstde tekrar sancı çıkmadı. Ama rahim ağzı uzunluğum sınırda ölçüldü, 25mm. Bu sürede bebek için ciğer geliştirici vs yapılmadı ama doktor erken doğum ihtimalinden bahsediyor ve 38li haftaları göremeyebileceğimi söylüyor. 32+4üm şu an ayakta 3 dkdan uzun duramıyorum ağrım oluyor, gün içinde sık sık karnım sertleşiyor. Benzer durumları yaşayan var mı, benzer bir öyküyle erken doğum yapan var mı ya?