060436 Bu sabah gittim balım da beni gene perinatolojiye gönderdiler, nstde gene sancım hep 40’larda çıktı. Doktor dedi işte seni yatırmam lazım fln dedim yok yatırmayın sancım yok benim açılmam da yok geçen yatırdınız 2 gün boşu boşuna yalancı sancı fln bu herhalde dedim o da evet olabilir işte ama biz önlem amaçlı bunu uygulamak zorundayız fln dedi işte imza attırdı bana bende çıktım haftaya gene oraya gideceğim bu böyle böyle 37’ye kadar devam edecekmiş ondan sonra perinatolojinin takibinden çıkacakmışım ben. Rahim ağzım kısalmış biraz dikkat et kendine her an gelebilir bebişin dedi 🤦🏻♀️🙇🏻♀️