unix canım çok normal, bence bir sorun olduğundan değil tamamen gebelikten. Gece, gündüz, öğle, ikindi her vakit tok olsam da yarım saat sonra mide kazınması yaşadım. Hatta bir keresinde sürekli acıkıyorum diye ağlama krizine girmiştim. Tabi sadece anlattığın kadarı için söylüyorum, doktorunla durumu görüş bir terslik olduğunu düşünüyorsan yine de