Kızlar merhaba, ilk trimesterde olmama rağmen bu aşırı derecede gelen uyku ve yorgunluk halinden iyice hareketsizleştim. Evden çıkmak egzersiz yapmak vs içimden gelmiyor bir de düşük tehlikesi olursa diye de çekiniyorum ve hal böyle olunca da şimdiden şişmeye başladığımı hissediyorum, zaten de kilo almaya çok meyilli bir yapım var sizler bu süreçleri nasıl geçirdiniz ya da nasıl kilo kontrolü sağladınız anlatınnn hepimiz faydalanalımmm 🌸🥲