DenizZeynepmom Kızlar merhaba Ankara’da devler hastanelerinde isteğe bağlı sezeryan olunuyormu bilgisi olan varsa cevaplarsa çok memnun olurum ben ikinci bebeğime hamileyim ilki normal doğum olmadığı için zorunlu sezeryan oldu ikincisinide sezeryan istiyorum
simefkumsal DenizZeynepmom bende ankarada oturuyorum ve 3 dogumuda devlet hastanesınde yaptım normal dogum. Ama sızın ılk dogum sezeryan oldugu ıcın mecbur 2.de sezeryan yaparlar merak etme
dilekmom6 DenizZeynepmom isteğe bağlı sezaryen yapmaz devlet ama senin ilk doğum sezaryen olduğu için bunu da sezaryen yaparlar
dilaradoyan DenizZeynepmom istekle ilgili değil ilki sezaryen olunca devamı sezaryen oluyo zaten. Ssvd bölümüne takipli değilseniz isteğinizle böyle işliyor süreç
simefkumsal Esraaybars 1.dogumumu zübeyde hanımda 2.dogumumu sehir hastanesinde 3.dogumumu sincan eğitim ve arastırma hastanesınde yaptım
Esraaybars simefkumsal ben Bilkent gidiyorum ve orada olacak doğumum ilk devlet hastanesi tecrübem olacak o yüzden çok endişeliyim İstanbuldan taşındık ilk 2 doğumum orda özel hastane de olmuştu normal doğum
simefkumsal Esraaybars bilkent nasıl hıc bır fıkrım yok . Ama ben sıncan egıtım arastırma hastanesınden asırı memnundum. İlgi alaka mukemmel aynı ozel gıbıydı.imkanınız varsa bu hastanede dogum yapmanızı tavsıye ederım
balbocegii DenizZeynepmom isteğe göre sezeryan yapmıyor zaten devlet hastanesi ama ilki sezeryansa ikinciyide normal istemiyorlar sezeryan olursunuz yine bende iki çocuğumuda Bilkent’te doğurdum sezeryan