Kızlar ben yakın zamanda hamile olduğumu öğrendim tabii ki çok mutlu oldum çok şükür çünkü ilk gebeliğim için 2,5 yıl tedavi gördüm bu hamileliğim ise kendiliğinden oldu hatta beklemiyordum bile ama ilk çocuğum şuan 15 aylık ve ben onu bir kaç aya sütten kesmek zorunda kalacağım ve bebek doğduktan sonra ya ona olan ilgim istemsizce azalırsa azalmaz ama ama tek çocukken verdiğim ilgiyi bebek doğduktan sonra veremezsem diye çok korkuyorum çok üzülüyorum sonra da böyle düşündüğüm için karnımdaki bebeğime haksızlık ettiğimi düşündüğüm için üzülüyorum saat olmuş kaç ağlamaktan gözlerim çıktı . Lütfen tecrübesi olan kızlardeşlerm bana akıl verin.