selma128 melis_93 inecek asaga dogru sonra bebek kilo alcak ayaklari kaburgalarina baticak artk nekadar insede bos olcak cunku sigmicak
sarumervee melis_93 gayet normal canım benimde 30’da aşağı inmişti sonra geri çıktı şimdi yine indi karnım aşağıya ve dediğin gibi üstte yumuşaklık oluyo bendede normal korkma ☺️
Seraymesut melis_93 bende yarın 35 olucam benimde çok aşağıda sanki rahimde gibi sertleşiyor yumusuyo ağrılar giriyo yuruyemiyorum oksurunce çok aciyo
selma128 melis_93 benim bebegim hep asaga yerlestigi icin bana normal geliyor asagda olmasi daha iyi emin ol mide yanman olmaz kaburgan acimaz 34 35 ten sonra heryerde olcak zaten sigmaz iceri sancin vs yoksa korkma
melis_93 sarumervee ılk dogumumda erken olmustu 36 da apar topar ıstemsızce korkuyorum acaba dogummu olcak ondanmı dıye dusundum koca gun orası neden bos dıye aradada bırden kasık bel agrım oluyo dınlenınce gecıyor bu normalmi
melis_93 selma128 sancım yok arada bel agrım oluyor sırt agrım kasık agrım bılmıyorum normalmife dınlenınce hafıflıyor
beautiful_ melis_93 benim 29.dan beri öyle 31de gittiğimde bebek baş aşağı pozisyondaydı şuan 32+3 üz