Nidaanur hazelugur şuan çişe gitmekten yatamıyorum mesela. Bebek resmen çiş torbama basıyor. 36 haftalığım durumlar fenaaa.🥲🥲
minecikk Nidaanur ya peki ishal var mı benim 31 haftalık ama affedersiniz 5-6gündür ishal gibi değilde yani yumuşak büyük abdestim midem bozuk gibi normal mi acaba bu haftalarda günde bir iki defa sancı da yokluyor tabi
hazelugur Sancı da oluyor mu acaba beni en çok korkutan bu oldu son günlerde doktoruma randevu alıcam yarın sırf bunun için
Nidaanur minecikk doğuma yakın çok normal. Şükredin derim çoğu kişide kabızlık oluyormuş o daha bi zor. Benimde hafif ishal gibi oluyor. Hoşaf gibi şeyler yemeye çalışıyorum sezeryan olacağım için.
minecikk Nidaanur ya normalse sıkıntı yok ama yapay zekaya yazdım doktora görünün bebek gelişmeyebilir falan yazdı korktum