htc_cgds 16+3te doktorumuz bebeğinizin kız olduğunu söyledi. 13′üncü haftada da kıza benziyor sanki demişti. İnternette çok karşıma çıkıyor sonradan cinsiyeti değişen bebekler. Siz de öyle bi durum yaşandı mı?
akbltsvda htc_cgds tamamen doktorun tecrübesine ve ultrason cihazinin kalitesine bağlı aslında. Bende devlet kontrolluyum 20. Haftaya kadar hep erkek dendi. Detayli da kız olduğunu öğrendik🤭🙂
hazelugur Doktorunuz özellikle sabitse kesinlikle başından beri bi tahmini vardır sadece kesinleşmesini beklerler iyi bi doktor emin olmadığında belirtir zaten