Deneyimli annişler hangi marka göğüs pompası daha iyi acaba ilk bebeğimde acemiligime denk geldi almadim ve eşimin ailesi de mama almadigi için kızım çok aç kaldı ikinci evliliğim bu kez cahillik yapmak istemiyorum sütümün de çoğalması için öneriniz var mı bu arada sol gogusum de stresten kesilmişti belki yine az gelir diye korkuyorum pompalardan hangisi daha iyi lansinoh mu Philips mi?