askistan maalesef zorbalığa uğrayabilir. Ben de Ada koymayı düşünüyorum, bir ihtimal benim de kızım zorbalığa uğrayabilir. Bizim için anlamlı bir isim olduğundan değiştirmeyeceğiz. Eğer çok sevdiğiniz ve anlamlı ise sizin için koyun ama eminim başka güzel alternatif isimleriniz vardır. Bir de bizim kızların ismine gelene kadar ne isimler varrrr :)