Hamileliğimin 28. Haftasındayım 2,5 ay önce ellerimde egzama çıkmaya başladı. Cildiye doktoru flocip, madecassol ve ürepial lipo yazdı. Flocip 5 gün diğerlerini 10 gün kullan yazdı. Ama ellerimdeki egzama sürekli tekrarlıyor. Gece şiddetli kaşınmalar ve yanmalar başlıyor. Kaşıyınca da haliyle yaralar oluşuyor. İlaçları ara ara şiddetlendikçe kullanmak zorunda kalıyorum dayanılacak gibi değil. Ama aynı zamanda da çok korkuyorum flocip kortizonlu bir krem. Aynı durumu yaşayan ve çare bulan var mı?