akn12 sadece bebeğinize kavuşacağınıza ve iyi olacağına odaklanmaya çalışın ben 7 sene önce yaptım ilk doğumu ve sezaryendi hiç stres yapmayın ne kadar az stres o kadar rahat kavuşma ☺️ illaki ağrılar olacak canınız acıyacak sadece güzelliğe odaklanın 💐