Ben farkında olmadan bu ay çok erken başlamışım gebelik testine ve kendime çok kızdım 🙈 ovulasyon testi yapmıştım koyulaşma vardı onun gazıyla oldu .. 31 Mayıs ovulasyon testim pozitifti ve günleri degerlendirmistik. 12 Haziran’da ovulasyon testim yeniden koyulasmaya başladı ve bugünde baktım bugünde koyu. Dünde erken gebelik testi yapmıştım sente diye bir marka. Şu şekilde çıktı dünde dpo 12 di sanırım bu dpo olayini pek hesaplayamiyorum galiba erkenden yapmışım çünkü zor görünen bir cizgiydi 4.dakikada çıktı ve bugün içini açtım fotoğrafta belli olsun diye.
