gkysr twobabymomm ben bazen kalktığımda ağrıyor acaba ani kalkıyorum diye fln mi normaldir demi sizde de varmış sonuçta belli rahim büyüyor diyedir
Dilanokta Bende de oluyor kalkarken otururken kasık ağrısı 8.haftadayız biz daha sol bacağım bazen beni zorluyor yorumları okuyunca normalmiş o zaman diyorum saolun tşk ederim kızlar