anne45_ 29 haftalığım vajinamın dudak kısımlarına ara ara sancı giriyor iğne batıyor gibi çok sık oluyor olan ve doktora giden var mı neden oluyor acaba
busrasogut anne45_ korkutmak için söylemiyorum ilk gebeliğimde aynı şey olduğunda açılmam vardı. Şuan 2. Gebeliğim ara ara oluyor yine her olduğunda kontrol ediliyorum şuanlık açılma söz konusu değil. Devam ederse doktorunuzla görüşün
Kdz anne45_ 38 haftalık oldum benim de resmen altımdaki kemikler ağrıyo ya çok kötü bı ağrı var iki gündür ilk doğumum sezeryan olmuştu açılma sancım yoktu belki de açılma falan mı oluyor acaba diyorum kemiklerde çok ağrı geçmeyen sızı var kontrol de Perşembe günü nasıl dayanacaz
cimcirikdoguruyor Ben de 29+5 im. Vajinada ağrı, efendime söyleyim vajinaya yakın alt karında bir ağrı. Doktor bu haftalarda normal dedi geçen gittiğimde
anne45_ busrasogut benim de ilk gebeliğimde açılmam hemen oldu normal doğurmak istemiyorum kesinlikle doktora gideyim bari