dilos178 hamileliğimin başından beri sürekli lekelenme yaşayan biri olarak bebek hareketlerinde sıkıntı yoksa ve lekelenme devam etmiyorsa bi sıkıntı yoktur inşallah . 34 haftalığım bu zamana kadar neredeyse 2 haftada bir lekelenme yaşadım ve her seferinde doktora gittiğimde bebekte sıkıntı yok içerde kanama alanı yok ama lekenme oluyordu kasılmadan ya da kılcal damarların incelmesinden olabileceğini söylediler ben bebek hareketlerini hissettiğim için çok şey yapmadım ama doktordan da geri kalmadım sen yine bi doktora gözük istersen inşallah her şey yolundadır