elifoykum 30 haftayım daha karnım arşa çıktı iç karnım dar diyor herkes eğilip kalkamıyorum göbeğim bacaklarıma değiyor resmen benim gibi olan var mı nasıl doğum yapıp toparlıcam kilomda var 😔🥹
ayaznannesi elifoykum vala bende 19+5 haftaligim karnım baya büyümüş 30 Lara gelsek nasl olur düşünemiyorum bile yaa çok zorda geçiyor benimki😏
mrvgrbz elifoykum evet ikizlerde karın büyümesi daha fazla oluyor bende 36 hafta oldum ama son 1 aydır kilo almadım karnımda aşırı büyümedi bu süreçte bi süre sonra sabitleniyor mu anlamadım ☺️
3boysmom elifoykum bende öyleydim ama doğumdan sonra ikisine yetişmekten sağım yapmaktan bittim tükendim verdim bütün kiloyu
mom28_ elifoykum boy kısa olunca karın maalesef daha erken ve daha büyük olabiliyor heleki ikiz gebeliklerde ama kadın bedeni buna ayarlı rabbim yardımcımız olsun bende çok büyüyecek diye korkuyorum ilk günden beri
Birikii elifoykum bende kısa boyluyum 1.53 27 kilo aldım en çok karından aşırı büyüktü önümü göremiyordum kemer takıyordum çok ağırdı 😀 kilo gidiyor merak etmeyin
emin1333 elifoykum ben daha o zamanlara gelmedim ve gelmekten de korkuyorum benimde suan karnim cikmis 18.5 haftadayim boyum 1.60 kilom 82