Eşimde 1. Seviye var denmişti(bi doktor direkt ameliyat dedi başka doktora da gittik gerek yok dedi) sperm testleri vs iyi çıktı doğal şekilde gebe kalmam 1 yıl sürdü yakında kucağımıza alacağız inşallah, sizin de umarım en kısa sürede hayırlısıyla gerçekleşir💞🤲🏻