Kızlar 20 gündür kanamam var ben adetim sanıyordum kan aldılar meğer dış gebelikmiş doktor bişey yapmadı kendi gider dedi ama kanamam durmuyo acil bişey olursa ara dedi.beta hcg değerim de 60 çıktı 3 gğn sonra tekrar ölçtürdm 45 çıktı ama korkuyorum değişik şeyler de yazıyorlar .basına gelenler yazabilir mi süreç nasıl ilerledi?iç kanama falan diyorlar bu değerlerle okur mu