mhrnr Kızlar beta yükselişinden falan anlaşılır mı acaba boş gebelik ve dış gebelik durduk yere kendimi kuşkulandırıyorum ya
Selmaselim mhrnr dış gebelik olduğu betadan anlaşılır normal giden bir gebelikte artışin en az yüzde 60 olması gerekiyor yada tam iki katı olmalı ama düzensiz artış dış gebelik oluyor genelde
fammyyy mhrnr kaçken kaç oldu? Tam olarak birebir ikikatı olması şart değil yüksek de gelebilir çok değil ama bazen az da gelebilir. Keseyi gördünüz mü ya da muayene oldunuz mu hiç?
annelik132 mhrnr hakkında hayırlısı olsun kafana takma güzel haberlerle gel insallah ❤️ beta artısın güzel çünkü :)