vesl bazı doktorlar gerçekten neyin kafasını yaşıyor ben anlamıyorum, bazıları hakikaten insanlardan nefret ediyor gibi davranıyor sevmiyorsan yapma bu mesleği ya insanı durduk yere endişelendiriyorlar, 10. Haftadan beri kanamam var 15 haftalık oldu kaç doktor gezdim hiçbiri böyle bir şey söylemedi.