manifest kızlar ben be yapcam daha 10+3teyim ilk kızımda da 7 ay kustum 9 ay ağzımda zehir tat vardı…bunda da öyle prilam+zofer kullanıyorum bi de içmesem ne olur. sabah iyi uyanıyorum yemek yedikten sonra yatana kadar zulüm bana akşamları da kusuyorum