ezgiozz Hanımlar selamlarr.. ben şu an 27. haftadayım, gayet rahat gidiyoruz. Hatta çevrem hiç hamile gibi değil hareketlerin diyor ama bir yandan da sonlara gelince göreceğiz diyor. Korkuyorum açıkçası çok mu zor geçiyor :(
sineminkooo ezgiozz korkutmak istemem ama evet 😅😅 bak bende öyleydim 30. Haftaya kadar herrrr gün 4 km tempolu şekilde yürürdüm istisnasız.. ama ben bi anda bi ağırlaştım.. şimdi değil 4 km 400 m yürümeyi gözüm asla kesmiyor hadi diyelim yürüdüm sonunda pertim çıkıyor.. her işimi kendim yaptım şükür bu zamana kadar ama 35+4 ten sesleniyorum sana buralar biraz zorluyor artık psikolojik olarak kendini hazırlamanı tavsiye ederim 🌺🥰🤣 ama tabi ki her bünye çokkkk farklı belki de sen ağırlaşmazsın ama sen yine de ağırlaşacağını ve eskisi gibi enerjinin olmayacağına hazırla kendini iyisi olursa da zaten her şey tıkırında ilerler 💓💕💕💕
hlyz26 ezgiozz bence hayatınızdan hareketi çıkarmazsan hamilelik o kadar etkilemiyor. Benim şuan 37 hafta son iki haftadır daha çabuk yorulmaya başladım onun dışında sadece kilo almanın verdiği bir rahatsızlık var o da normaldir. Herkesin gebeliği farklı geçiyor onu diyenlere bakmayın siz. Mümkün olduğu kadar rutin hayat düzeni en güzeli.
Nidaanur ezgiozz ilk hamileliğimde herkes son haftalar uyuyamazsın dönemiyorsun gibi şeyler söylüyordu. Hiç birini yaşamadım son haftaya kadar gayet iyiydim. Tabikide ağırlaşma oluyor ama ağrı vs. Yaşamadım. Hiç belli olmaz inşallah kolay geçirirsiniz. 😌