Ebru1122 Kizlaar bu hastaneye giden varmı oğlumu kardiyoloji bölümüne goturcen orda yaşayan gidenler bilgi verebilirmi ucretlieri vesaie bilen varsa doktorlar iyimi diye 🤔
5228 Ebru1122 En son 650 di canım 6 ay olucak gideli en iyi profesörü Mustafa Gökçe çok iyi biri çok ilgili
onureyhan Ebru1122 merhaba ben 1,5 ay önce girdim enbiya hoca var ücretli yanlış hatırlamıyorsam 500 küsürlerde bir şeydi ve baya sıra oluyor geçmiş olsun
Ebru1122 5228 Canım ya hastane sayfasından alıyoruz randevuyu sadece doğrumu ordada tek doktor çıkıyo sen nasıl randevu almistin
Ebru1122 onureyhan teşekkür ederim bende baktığımda Embiya hoca çıkıyor ücret ne vermistiniz doktordan memnun kaldınızmi ve baya sıra oluyor derken demek istediğiniz ney
onureyhan Ebru1122 ben randevuyu gittiğim gün almaya çalıştım öncesinde almamıştım o yüzden çok sıra vardı alabiliyorsanız randevulu gitmeniz daha iyi olur ayrıntılı ilgilenen bir doktor