seeeeraapppp 17 Haziran çarşamba günü sezeryan ameliyata alınacağım fakat 10 gündür grip oldum öksürüğüm be hapşırığım var sizce bu durum doğuma engel olur mu öksürürsem canım çok acırmı bana yardımcı olun lütfen
prensesannesi246 seeeeraapppp gribal enfeksiyon varken doğumu erteliyolar diye biliyorum fakat sezaryenli iken öksürmek ve hapşırmak aşırı zor..6 gün önce doğum yaptım hapşırma isteği her geldiğinde burnumu tıkıyorum😄 öksürme krizini de 2 gün önce yaşadım öteki tarafa gidip geldim 😀
seeeeraapppp prensesannesi246 sorun şu ki 10 gün önce yakalandım hala geçmedi geçeceği de meçhul gibi geliyor