esinelveren geçen sene eylül sonu doğum yaptım, yenidoğan kıyafetleri çok az 1 ay kullanabildi sadece, 0-1 ay 3-4 zıbın ve tulum aldım 2 tane de alt üst takım, hepsini ayaklı aldım 2 de yelek aldım ve kundak için müslin aldım 2-3 tane, 1-3 ay olarak da 4-5 zıbın ve tulum 2-3 tane de alt üst takım aldım, benim bebeğim kusan yada sık kaka yapan bi bebek değildi yeterli oldu bunlar 3 ayına kadar, ama sürekli kaka yaparsa ve kurutmanız yoksa çoğaltabilirsiniz