Bugün tam 38 haftalık oldu bel ve sırt ağrım başladı omurgam kalçam bile ağrıyor artık kasılmalarım oluyor ara ara vajinama kasıklara baskı hissediyorum yatınca bel ağrım daha kötü oluyor akıntım yok desem yeridir her an alttan bir şey sökülse rahatlayacağım hissi oluyor ama gelmiyor siz de aynı mısınız