Snbtsn Doğum yapmış annişler size sesleniyorum🥰 Doğumda hemşireye bebek için neler verdiniz? Birde normal doğum yapıldıktan sonra devlet hastanelerinde duş alma imkanı sağlıyorlar mı?
Deletedmom128 Snbtsn 10’lu hastane çıkışının tamamını ve bez vermiştim .İçinde battaniye, alt üst takım, iç zıbın ve içlik vs oluyor. Ama içliği ve çorapları giydirmemişlerdi. Kese içinde verdim. Özelde Doğum yaptım banyo vardı ama eve dönmeyi bekledim yapmadım.
Jass Ben henüz doğum yapmadım 8 haftam var allah kısmet ederse hastane çantasına hemşireye vermek için 10 lu hastane çıkışı koydum yedek olarak da 5 li hastane çıkışı aldım yanıma geçen ay bir yakınım devlette doğum yaptı odası 2 kişilikti duşu vardı odada hatta sezeryan sonrası kanaması oldu bacaklarını yıkadık duşta
Snbtsn Deletedmom128 benm dr un bu aralar seminerleri var olurda denk gelirse mecbur devlete gidicem o yüzden orda durum nedir bilmiyorm hiç. Havlu veriliyor denmişti bana bu durumda gerek yok o zaman. Teşekkür ederim
Deletedmom128 Snbtsn Aynı hastaneden başka bir doktora Doğum yaptırsanız . En azından bildiğiniz hastane olur. Kağıt havlu veriyorlar genelde. Zaten aynı gün veya ertesi gün çıkarsınız hastaneden normal Doğumda. O yüzden hastane ortamında banyo yapmana gerek olmayabilir. Yanınızda mutlaka yedek kıyafet bulundurun kendiniz için. Kanama vs durumları olabiliyor çünkü
Snbtsn Deletedmom128 diğer dr ların pek hayırlı ünleri yok malesef çok şey duydum haklarında. Tamamdır sağolun yedeklerim hemen
Semra1806 Battaniyesinin icinde ic zibini dis zibini alt ust takimini corap sapka onluk bir adet bez eldiven koydum kesenin icinde verdik hemsirelere