Senelerce bununla mücadele etmiş biri olarak ümitsizliğe kapılan hemcinslerime umut olayım diye yazmak istedim. 2 tüp bebek denedim şükür biri tuttu 8 yaşında evladım var. 32 yaşındayım toplasanız 30 kez regl olmamışımdır o derece ileriydi anne olmak yeniden artık hayal bile değildi şükür vardı ama içten içe özenirdim hamileleri yada evladımın kardeşim olsa keşke demelerine üzülürdüm. İnsan kafaya takıyor psikolojikmen hele henüz anne olmamışlar. Son 1 yıldız sosyaldim kızımın okulu işim gereği hayatımda hiç kullanmadığım b12, D vitamini tarzı vitaminleri kullanmaya başladım. Yaşım gereği s*gara içtiğim ve yemek yeme alışkanlığım pek olmadığı için ama bu süreçte sağlıksız beslenmeyi en aza indirmiştim tamamen sağlık amaçlı haftada 1 avokado yedim nebiliyim daha çok sebze yedim yemek yediğim zamanlarda ve çok yürüyordum. Bi kaç kez doktora gitmiştim geçtiğimiz senelerde menopoza girmek üzeresin bi daha anne olman mümkün değil lafını o kadar çok duydum ki artık üzülmüyordumda. Uzun süredir evliyim afedersiniz korunma nedir bilmem evlendiğim ilk aylarda infertelite tanısı konmuştu. Aralık ayında sistit şikayetiyle gittim acile 5 haftalık hamilesin dediler. 15-16 haftaya kadar ikna değildim hamile olduğuma şu an 27 hafta olduk bugün değil senelerdir bu yolda olan yorulan tüm anne adaylarına için için dua ederim ALLAH kimseyi bu yolda yormasın isteyen dileyen kim varsa sağlıkla doğru zamanda nasip etsin inşALLAH 🤲🏻 Biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin şunu belirtmek istedim her şey beynimizle alakalı aslında ben beynimden anne olma düşüncesini aslında ilk kez 2024te silmiştim kapatmıştım üzülmüyordum hatta hayatımı yaşamaya karar vermiştim kızım büyümüştü ben olgun bi yaşa gelmiştim 1 yıl çok pozitif yaşam sürmeye çalıştım yürüyüş, beslenme iç huzur ve işte o an geldi bu mucize. Sizlere en büyük tavsiyem tıpta çare ararken kendi içinizde ki şifaya da geç kalmayın inanın beyindeymiş her şey. Abartıyor gibi gelebilir ama en nefret ettiğim kelime tüp bebek döneminden kısır bu kız lafıydı senelerce olmadı sonrasını da anlattım regl bile olan biri değilim. Ne zaman ki beynimde iyiyim ben dedim ALLAH nasip etti.
Dilerim tüm anne adayları evladını sağlıkla vaktinde kucağına alır anne olmak isteyen güzel kadınlarım da en kısa sürede bu mucizevi duyguyu iliklerine kadar yaşar hepiniz her daim duamdasınız 🤲🏻🌸🍀