busrabaskal haticeafsar aynısını yaşadım hatta bende karnıma bıça gibi saplanan ağrılardan oldu dr normal dedi bebek rahim büyümeye çalışıyor rahim genişliyor
bisenorita haticeafsar ya bende 24+5 im bu hafta ara ara iç ağrım oluyor tedirgin oldum bende saniyelik girip çıkıyor
minnakannesi123 23+4 um bende de oluyor bilmiyorum iki defa enfeksiyon da geçirdim yarın bi daha acile gidicm galiba
bsra_ylmz61 Benim de ara ara sağ taraf tan bel ağrısı oluyo ya kramp gibi genelde eğilip kalkınca çok oluyo bide uzun oturunca
simgedeniz60 haticeafsar detaylı ultrasonda bu durumu söylediğimde senin haftana göre çok erken böyle bir şey olması demişti. Bir de sen fark etmiyorsun ama ultrasonda sancı görünüyor demişti. Rahim ağzı kısalığım var dikişim de yok çok korkuyorum bazen bende. Hemen sol tarafıma uzanıyorum rahatlatıyor hemen
Byn1998 27 haftaya gircez salı günü kasık ağrısımı dersin belde sancımı dersin bacak ağrısı desen öyle dinlenince geçiyor sola yatın ayağınızın altına yastık koyun idrara baktırın bol su için