kuzuc 15 haftadayım, Normalde cips aşırı severim gebelikte henüz yememiştim artık canım çok çekiyor ara sıra yesem bebekte bir sorun oluşturur mu sonuçta paketli gıda😖 Siz tükettiniz mi?
Srp53 kuzuc tükettim ama 9 ayda 4-5 kez ancadır onda da oturup bi paket değildi 5-10 tane falan sürekli olmadığı sürece bir şey olmaz sonuçta her yediğimiz de katkısız değil
aframoms13 kuzuc canım ne çektiyse azar azar tükettm ben. Mesela cips çekti 2-3 adet yer bırakırım. Sucuk çekti iyice pişiririm ⅔ tane yerim. Kahve çekti o gün baska cay kahve içmem.
kuzuc ayaznannesi normalde paketli gıdalar zararlıysa gebelikte ekstra zararlıdır diye düşünüyorum ama can çekiyor ister istemez yeniyor🥲
ayaznannesi kuzuc yani pek yememisim Allah’tan ilk aylar bişey yemeğinden eşim bir iki kere getirdi o da sade patates olanından yedim
nilaydax kuzuc doktora danışmana gerek yok ki paketli gıda katkı maddesi dolu normal insanlara çocuklara da zararlı.Hamile insanın ekstra uzak durması gerekiyor.instagramda bir sürü sayfa var hamilelikte beslenme ile ilgili hiçbirini okumadın görmedin mi?Her yerde yazıyor bu
kuzuc ikizlerkadini kaç haftalık gebesiniz, çok sık tüketmemekte fayda var kendinize bir gün belirleyip o şekildede tüketebilirsiniz bebişiniz için 🥲🌸
ikizlerkadini kuzuc 13+4 olduk normal de aylarca yemezdim arada aşeriyorum yemem lazım yoksa bi yerim şişer valla 😀
gozdeguzel kuzuc nefret ederim yağ içinde bi ürün ne olduğu belli olmayan sçma sapan bişey böghhhh ağzımı dahi sürmem oturur erik yerim onu yiyeceğime
zeyzeynur kuzuc genel olarak baksak ben çok paketli ürün tüketiyorum ya hala mide hassasiyetim devam ediyo tuzlu krakerler cipsler tutuyo midemi bu aralar yumurta yemeye başladım ama çok şükür. Paketli gıdayı azaltma vaktim geldi geçiyo