Kızlar merhaba 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim bu ay da 1 hafta kanamam gecikti o yüzden test yaptırdım 5038 beta çıktı bir kez daha yaptırmam gerekir mi yükselmeyi görmek için? Yoksa yüksek çıktığı için gebelik normal mi ilerliyordur? Bir de ne zaman doktora girmemi tavsiye edersiniz ?