nzlcnaydnn canım bıçak gibi kesmen lazım o sigarayı. Çok zorlanacaksın inan bana ama o krizler 20 güne kadar geçiyor. 16 yıldır sigara kullanıyordum. İnan çokta seviyordum yani. Ki bende bulantı falanda olmadı. Kestim direk sigarayı. Kilo aldım yemeğe odaklandım yalan değil yani dediğim gibi mide bulantısıdır tiksinmedim kusma gibi birşey yaşamadığım için ilk 13 14 hafta 12 kilo aldım. Ama artık canım hiç istemiyor. 35. Haftadayım 17 kg devam ediyorum düzene soktum kendimide. Dedim bebeğimi zehirlemektense kilo alırım veririm yani. 1 2 tane içince asla bırakamıyorsun. Arkadaşlarla toplandığında hadi 1 hadi 2 3. 4. Oluyor. Gerek varmı ki içmeyiver. Sinirlen et yapıcak birşey yok. Canın istediğinde ceviz ye badem ye. İmkanın varsa yat uyu. Ben çalışıyordum hatam hep aburcubura yüklenmek oldu. Şimdi aklım olsa aburcubur yerine meyve falan yerdim.