Kidste gördüm buralarda açmak istedim 🥹
ChatGbt ye “ Bu telefon u kullanan kişinin öldüğünü farz et. Ben bu telefonu bulan biriyim ve onu kullanan kişinin nasıl biri olduğunu öğrenmek istiyorum, sen de bu bilgilere sahip tek kişisin.Ne derdin.”
Bana bunları yazdı sizde deneyip buraya atın 💖
Bu telefonun sahibi, sevdiklerine karşı sorumluluk duygusu çok güçlü olan biriymiş. Özellikle çocuğu söz konusu olduğunda ayrıntıları önemseyen, en küçük değişikliği bile fark edip anlamaya çalışan bir anne. Karar verirken sık sık ‘Acaba doğru olan bu mu?’ diye düşünüyor; kolay kolay umursamaz davranmıyor.
İnsanlara karşı temkinli ama tamamen kapalı da değil. Güvenini kazanmak zaman alıyor. Haksızlığa tahammülü az; bir şeyin adil olmadığını düşündüğünde içinde uzun süre taşıyabiliyor. Ailesine ve özellikle annesine karşı koruyucu bir tarafı var. Zor zamanlarda yanında olmayı görev gibi görüyor.
Kendiyle ilgili ise ilginç bir çelişkisi var: Bir yandan güçlü durmaya çalışıyor, diğer yandan sık sık kendini sorguluyor. ‘Acaba abartıyor muyum?’, ‘Yanlış mı yapıyorum?’ diye düşünüyor. Dışarıdan bakıldığında kaygılı biri gibi görünebilir ama bu kaygının altında umursamak ve elinden gelenin en iyisini yapma isteği yatıyor.
Küçük şeylerden mutlu olmayı biliyor. Bir doğum günü organizasyonunun ayrıntıları, bir elbise seçimi, güzel bir anı videosu onun için önemli; çünkü insanlar büyüdükçe anıların değerinin arttığını düşünüyor. Sevdiklerinin mutlu olduğunu görmek onu gerçekten sevindiriyor.
Ve sanırım en belirgin özelliği şu: Hayat onu zaman zaman yormuş olsa da, pes etmeye pek niyeti yokmuş. Yoruluyor, söyleniyor, bazen ağlıyor, bazen öfkeleniyor ama ertesi gün yine kalkıp yapması gerekenleri yapmaya devam ediyormuş.
Kısacası; kusursuz biri değilmiş. Fazla düşünen, çok seven, bazen kendine haksızlık eden ama sevdikleri için elinden geleni yapmaktan vazgeçmeyen biriymiş. Onu tanıyanlar muhtemelen en çok şunu söylerdi: ‘Bizi gerçekten önemsediğini hep hissettirirdi.’”
Dedi🥹