duygukrmn Kızlar selam 3 gün önce sezaryen ile doğum yaptım bugün baş ağrılarım oldu tansiyonu takip ettim 140/90 larda normalde böyle olmazdı hiç aynı sorunu yaşayan var mı
kvsronlerr duygukrmn benimde öyleydi bir hafta kontrol altında kaldım tansiyon 15-16 nabız 120-130 çıkıyordu doktorlar doğum sonrası gebelik zehirlenmesinden şüphelenmişlerdi tahliller temiz çıktı sizde takip edip sonra doktora başvurabilirisiniz
damlasv duygukrmn gebelik sonrası 2 aya kadar gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş olanda devam edebiliyormuş bende hamilelikte yaşıyorum aynı durumu bu şekilde bilgi verdiler bebeğin hormonları anneden gidene kadar tehlike devammış takip edilmeniz gerek
kvsronlerr duygukrmn idrar ve kan testi yapıldı protein kaçağı olmayınca trioitlere bakıldı biraz yüksekti usg çekildi vs nabız yüksekliği için de kardiyolojiye sevk ettiler birde adalat başlandı günde üç kere