Temmuz2021_ Nadiren adet ağrısı çekerim genelde sakin geçer. Bu arada aylardır adet olmadığım ve yaz ayında da olmayacak olmamın ne büyük bir nimet olduğu konusunda aydınlanma yaşadım şu an. 🤭
Doğum konusunda da şöyle düşünüyorum; evet, çekilen mutlaka yoğun bir sancıdır ama milyonlarca insan bir şekilde başaçıkabiliyorsa çok da abartıldığı kadar olmayabilir mi sanki? Sancının belirli aralıklarla geldiğini bilmiyordum yani ilk sancıdan sonra daima bir ağrı oluyor ama belirli aralıklarla bir anda artmasına sancı deniyor sonra azalarak standart ağrıya devam ediliyor sanıyordum.