Smyyglgn54 canim ya cok zor degilmi. Ayni sorun bendede var disari cikiyor cok aciyor. Ama ben tuvaletimi hemen yaptiktan sonra krem surerek icine itiyorum .proctolog kullaniyorm. Sonrasinda yarin saat kadar oturuyorm hic kalkmadan icinde kalsin diye. Sonra kendiliginden icerde kaliyor yinede acisi oluyor ama sismiyo en azindan icerdeyken. Cok gecmis olsun