umransag Kızlar 30. haftanın içindeyim ilişki sonrası 3.04 tane küçük şişlik gördüm morarımsı renkte biraz netten baktım tahriş zorlanma yazıyor acı yok kaşınma da yok haftaya muayeneye gideceğim umarım o zamana kadar geçer başına gelen varmı 🤦🏻♀️🤢🤢
umransag dgngr jilet olmadı 2 hafta önce ağda olmustu o zaman sorun olmadı hafif acıdı 2 gün geçti ama ilişki sonrası şişlik oldu iç kısımda daralma olmuş sanki