bsrcnrr evet ben. Çok kötü ihtimaller duydum ve sana yemin ediyorum öğrendiğimden doğumuma kadar her gün gözyaşıyla geçti. Ağır bir depresyon geçirdim. Doğum yaptım, 51 cm sağlıklı bir bebiş dünyaya geldi. Gerilik artmıyorsa örneğin 4,5,6 haftalara çıkmıyorsa( 4 hafta gerilikle sağlıklı doğum yapan okudum burada) iskelet açısından korkma. Down sendromu açısından ise hem fetal dna testin var hem ek bir bulgu yok. Sağlıkla gelsin :)