Naznay bence kimse yargılayıp küçümseyerek yorum yapmıyor. Sonuçta taş devrinde yaşamıyoruz , int diye birşey var ve oturduğunuz yerden bütün bilgilere ulaşabiliyosunuz. Dr lar belirli bir aya kadar kimyasal içerikten dolayı saç boyanmamasının gerektiğini söyler ve bu her yerde olan bilgidir. Olumsuz yorum yapanlar eminim yapılan bu hareketin bebeğe ve anneye zarar verme ihtimali olduğu için sinirlenmişler.