istanbuldabiizmirli aslyyla24 @damlasv şu an bu durumla uğraşıyor. Belki faydası dokunur. İkinize de geçmiş olsun. @damlasv özel hastaneden devam etmen sanki en hayırlısı olacak gibi. Yenidoğan yoğunbakımı olması sebebiyle🩷En güzel şekilde sonuçlanması temennisiyle
annebaliii aslyyla24 Benım ıdrarda proteın kaçağı oldu su ara dr dun 37 küsür de fıtılle doğumu baslatcam dedı bı daha tahlıl verecem yüksekse hemen doğurtcak