Yenigelin5206 insanların dediklerine kulak asma. Bende hamileliğim boyunca yürüyüşümü cok yapamadım herkes ahkam kesiyor sen normal doğuramazsın diye. Yani doktor musun nesin yürümedim diye nasıl doğuramıyorum. Evdeki bütün işler bana bakıyor. Karnım burnumda bütün temizliği ben yapıyorum hayır yatıp yatıp catır catır normal doguranlar da var. Bir de sürekli kendi hamileliklerinden bahsetmezler mi öldürüyorlar beni insan psikolojisini bozmaya birebirler. Sakın kimseye kulak asma .