zehraclk0 Eşimle beraber açtığımız bir dükkan var ve benim üzerime o dükkan. Şu an hamileyim ama dükkanı üzerime yaptıktan birkaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Doğum parası alabilme şansım yok değil mi? Bilgisi olan varsa yazabilir mi?