birbebekbiranne00 bende yaz ayında doğum yapmıştım normal alt üst takımları giydirdim ilk zamanlar, sonradan zıbınla büyüdü. İnce alt üst takımlar oluyor müslin gibi kumaşlarda, ve tulumlar, onları tercih edebilirsiniz. Ama fazla almayın giyeceği 3 hafta zaten. 3-6 aya yoğunlaşın, zaten yaz bebeği genelde zıbınla büyüyor.