rosee233 normal kontrole gittiğinde doktorundan da bu tahlili isteyebilirsin ya da sağlık ocağında yaptırabilirsin. Açken kanı verip sonra kahvaltı yapıyorsun 2 saat sonra da tokluk kanını veriyorsun. Ben bugün yaptırdım hastanede nöbetçiyim çalışıyorum zaten. Açlık 82 , tokluk 90 geldi aslında normal kahvaltı yapmıştım simit çay domates peynir zeytin vs. Tokluğum da düşük geldi bende yaptırmayı düşünmüyorum 😅